СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО

































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні абоненти! Про планові та аварійні відключення Ви маєте можливість дізнатися на сторінці "Відключення електроенергії" або при виклику особового рахунку в кабінеті побутового споживача або в telegram та viber ботах. Для отримання повідомлень про відключення на електронну пошту додайте свій e-mail в кабінеті.  

Новини / 15.03.2017

З Днем захисту прав споживачів!

ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» постійно декларує, що основними цінностями для компанії є споживачі,  працівники та добре ім’я.

Саме заради наших споживачів у нас працюють  професіонали, які і створюють оте добре ім’я та  репутацію. Напевно, Житомиробленерго має найбільше споживачів у Житомирській області порівняно з іншими компаніями. Ми постачаємо електричну енергію у кожну оселю, до кожного підприємства та установи, тим самим роблячи життя комфортнішим, оселі затишнішими, вечори світлішими і довшими, виробництво та обладнання працюючим .

А саме головне, ми дбаємо і про енергію душевну. Дуже важливим є для нас, щоб наш споживач був задоволений, а це вимагає від нас цілодобової невтомної праці, вдосконалення роботи обладнання, ремонту та будівництва нових ліній електропередачі, боротьби зі стихійними явищами,  постійно рухатися вперед впроваджуючи нові технології, а також забезпечувати  умови для  діалогу зі споживачем  і  робити їх максимально комфортними для нього. Для цього створений Сервісний центр, який працює за принципом «єдине вікно», та центри обслуговування споживачів в усіх районах області, у цілодобовому режимі працює Кол-центр за телефоном (0412-40-21-50), до послуг споживачів –ІКЦ та інформаційно-консультаційні пункти.

15 березня – Всесвітній день захисту прав споживачів. Тож Житомиробленерго вітає своїх споживачів з цим  святом! Бажаємо усіх гараздів та миру, а ми в свою чергу зробимо все, аби електропостачання було якісним та надійним!

Людмила Камерон