СПОЖИВАЧАМ
АКЦІОНЕРАМ
ТОВАРИСТВО























© 2004-2018 Житомиробленерго





   
 
Сервісний центр



       У м. Житомирі по вул. Перемоги, 10 працює щоденно сервісний центр з 9-00 до 18-00, у суботу до 13-00, неділя-вихідний.
       Тут є можливість вирішити питання з електро-, тепло- та водопостачання, здійснити оплату комунальних послуг, замовити та отримати технічні умови.
       За цією адресою діють інформаційно-консультаційний центр та кол-центр Товариства.

Кол-центр

Кол-центр забезпечує достовірність інформації, об'єктивність і оперативність реагування на скарги, пропозиції та зауваження громадян. Кол-центр працює за цілодобовим графіком роботи, використовуючи єдиний багатоканальний номер (0412- 40-21-50) для стаціонарних та мобільних телефонів.

Основні завдання кол-центру:

- надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі операторів кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства.

- інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.

- надання абонентам інформації з питань якості електричної енергії, умов та режимів споживання, аварійних і планових відключень; порядку підключення нових абонентів; послуг, пов'язаних із постачанням електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, внесення показів лічильника, порядку оплати за надані послуги, тощо.

- розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.

- переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Компанії у разі необхідності детального тлумачення проблеми.

- проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.

Інформаційно-консультаційний центр

       Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) створений у грудні 2002 року згідно із Постановою НКРЕ України від 08.08.2002 року №823 для формування між суб’єктами електроенергетики та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії, підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію та сприяння ефективному використанню електричної енергії. ІКЦ є структурним підрозділом компанії і функціонує згідно із останньою Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12.03.2010 року №299.

       У разі потреби надсилайте запитання до ІКЦ у електронному вигляди за цим посиланням.

Основні завдання ІКЦ:
1. Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики та порядку їх застосування.
2. Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.
3. Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками.
4. Вжиття заходів щодо усунення структурними підрозділами Компанії недоліків при постачанні електричної енергії.

Комісія:

     Для розгляду та розв’язанню спірних питань між компанією та споживачами електричної енергії області кожного останнього четверга місяця з 9 до 12 год. у приміщенні інформаційно-консультаційного центру м. Житомир, вул. Перемоги, 10 працює комісія за участю регіональних представників Держенергонагляду та НКРЕ.

Адресa інформаційно-консультаційного центру:
10003, вул.Перемоги,10, м. Житомир
телефон – 40-21-27: 40-21-23
телефон довіри – 40-21-28
Е-mail:
Щоденно з 8-00 - 17-00,п’ятниця з 8-00 - 16-00, без перерви на обід,
субота, неділя - вихідні

Інформаційні пункти

     Для зручності побутових споживачів електроенергії працюють інформаційно-консультаційні пункти, в яких абоненти можуть отримати консультації з питань електрозабезпечення та розрахуватися за використану електроенергію.

Звертайтеся за такими адресами:

- Абоненти Бердичівського РЕМ:
13300, провул. Євгена Старікова, 9а, м. Бердичів, (приміщення РП). Т. (04143) 5-24-69.
Щоденно з 8-00 - 17-00, п’ятниця з 8-00 - 16-00, перерва на обід з 12-00 - 12-48,
субота, неділя - вихідні



- Абоненти Брусилівського РЕМ:
12600, вул. Митрополита Іларіона, 13, смт. Брусилів, (приміщення КП "Брусилівська районна аптека №13" Брусилівської сільради)
Щоденно з 8-00 - 17-00, п’ятниця з 8-00 - 16-00, перерва на обід з 12-00 - 12-48,
субота, неділя - вихідні




-Абоненти Ємільчинського РЕМ
11201, вул.Соборна, 52, смт. Ємільчине. Т. (04149) 4-34-53.
Щоденно з 9-00 - 17-00, п’ятниця з 9-00 - 16-00, перерва на обід з 13-00 - 13-48,
субота, неділя - вихідні




- Абоненти Житомирського міського РЕМ та області:
10003, вул.Перемоги,10, м. Житомир. Т.т.:(0412) 40-21-11, 40-21-12, 40-21-15
Щоденно з 9-00 - 18-00, п’ятниця з 9-00 - 17-00, субота з 9-00 - 13-00 без перерви на обід,
неділя - вихідний




- Абоненти Зарічанського РЕМ (Житомирський р-н):
10028, вул.Хлібна, 14, м. Житомир (на території автовокзалу, Житній ринок).
Щоденно з 8-00 - 17-00, п’ятниця з 8-00 - 16-00, субота з 8-00-15-00, перерва на обідз 12-00 - 12-48,
неділя - вихідний


- Абоненти Коростенського РЕМ:
11500, вул. героїв Небесної Сотні, 3-А, м. Коростень. Т.т. (04142) 5-05-12, 4-51-39.
Щоденно з 8-00 - 18-00, без перерви на обід,
субота, неділя - вихідні




- Абоненти Коростишівського РЕМ:
12500, вул. Гагаріна, 2, м. Коростишів, (у приміщенні "Ощадбанку"). Т. (04130) 5-31-03
Щоденно з 8-00 - 17-00, п’ятниця з 8-00 - 16-00, перерва на обід з 13-00 - 14-00,
субота, неділя - вихідні




- Абоненти Новоград-Волинського РЕМ:
11714, вул. Заводська, 8, смт. Городниця, (приміщення селищної ради).
Щоденно з 8-00 - 17-00, п’ятниця з 8-00 - 16-00, перерва на обід з 12-00 - 12-48,
субота, неділя - вихідні



11714, вул. Пушкінська,9, м. Новоград-Волинський
Щоденно з 8-00 - 17-00, п’ятниця з 8-00 - 16-00, перерва на обідз 12-00 - 12-48,
субота, неділя - вихідні


- Абоненти Попільнянського РЕМ:
13500,вул. Героїв Майдану, 34, смт. Попільня
Щоденно з 8-00 - 17-00, п’ятниця з 8-00 - 16-00, перерва на обід з 12-00 - 12-48,
субота, неділя - вихідні




- Абоненти Хорошівського РЕМ:
12114, вул.Привокзальна, 44, смт. Нова Борова, т. (04145)9-53-74
Щоденно з 8-00 - 17-00, п’ятниця з 8-00 - 16-00, перерва на обід з 12-00 - 12-48,
субота, неділя - вихідні

Телефон довіри




     Надiйнiсть енергопостачання промислових i сiльськогосподарських пiдприємств, лiкарень, шкiл, дитячих садкiв i помешкань громадян напряму залежить вiд збереження у цiлостi електричних мереж. І саме тому сьогоднi Житомиробленерго докладає максимум зусиль для протидiї розкраданню елементiв електричних мереж i енергетичного обладнання, а також запобiганню позаоблiковому використанню електроенергiї. Але окремi особи, керуючись бажанням наживи i нехтуючи iнтересами оточуючих, здiйснюють такi крадiжки, тим самим порушують робочий ритм пiдприємств i органiзацiй, вносять незручностi у приватне життя громадян, залишаючи їх домiвки без свiтла, тепла i води. Таким злочинним проявам треба покласти край: у Житомиробленерго цiлодобово працює телефон довiри (0412) 40-21-28 (анонімний), на який можете повідомити про факти позаоблiкового використання електричної енергiї або розкрадання елементiв електромереж та енергетичного обладнання.

     Про вищевикладені факти у робочий час також можете повідомити службу захисту економіки Товариства за тел. (0412) 40-20-07 або цілодобово (067) 405-72-17, (067) 414-70-24.
     Телефонуйте, не будьте байдужими до якостi умов свого життя!