СПОЖИВАЧАМ
АКЦІОНЕРАМ
ТОВАРИСТВО

































© 2004-2022 Житомиробленерго







   
 
Комунікації з ОСР

Сервісний центр



Cторінка Товариства
на Facebook

      

Кол-центр

Кол-центр забезпечує достовірність інформації, об'єктивність і оперативність реагування на скарги, пропозиції та зауваження громадян. Кол-центр працює за цілодобовим графіком роботи, використовуючи вищезазначені багатоканальні номери для стаціонарних та мобільних телефонів.

Основні завдання кол-центру:

- надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі фахівців кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства).

- інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.

- надання абонентам інформації з питань якості електричної енергії, умов та режимів споживання, аварійних і планових відключень; порядку підключення нових абонентів; послуг, пов'язаних із розподілом електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, внесення показів лічильника, порядку оплати за надані послуги, тощо.

- розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.

- переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Компанії у разі необхідності детального тлумачення проблеми.

- проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.

Інформаційно-консультаційний центр

       Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) створений у грудні 2002 року згідно із Постановою НКРЕ України від 08.08.2002 року №823 для формування між суб’єктами електроенергетики та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії, підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію та сприяння ефективному використанню електричної енергії. ІКЦ є структурним підрозділом компанії і функціонує згідно із останньою Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12.03.2010 року №299.

       У разі потреби надсилайте запитання до ІКЦ у електронному вигляди за цим посиланням.

Основні завдання ІКЦ:
1. Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики та порядку їх застосування.
2. Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.
3. Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками.
4. Вжиття заходів щодо усунення структурними підрозділами Компанії недоліків при постачанні електричної енергії.

Комісія:

     Для розгляду та розв’язанню спірних питань між компанією та споживачами електричної енергії області кожного останнього четверга місяця з 9 до 12 год. у приміщенні інформаційно-консультаційного центру м. Житомир, вул. Перемоги, 10 працює комісія за участю регіональних представників Держенергонагляду та НКРЕ.

Телефон довіри




     Надiйнiсть енергопостачання промислових i сiльськогосподарських пiдприємств, лiкарень, шкiл, дитячих садкiв i помешкань громадян напряму залежить вiд збереження у цiлостi електричних мереж. І саме тому сьогоднi Житомиробленерго докладає максимум зусиль для протидiї розкраданню елементiв електричних мереж i енергетичного обладнання, а також запобiганню позаоблiковому використанню електроенергiї. Але окремi особи, керуючись бажанням наживи i нехтуючи iнтересами оточуючих, здiйснюють такi крадiжки, тим самим порушують робочий ритм пiдприємств i органiзацiй, вносять незручностi у приватне життя громадян, залишаючи їх домiвки без свiтла, тепла i води. Таким злочинним проявам треба покласти край: у Житомиробленерго цiлодобово працює телефон довiри (0412) 40-21-28 (анонімний), на який можете повідомити про факти позаоблiкового використання електричної енергiї або розкрадання елементiв електромереж та енергетичного обладнання.

     Про вищевикладені факти у робочий час також можете повідомити службу захисту економіки Товариства за тел. (0412) 40-20-07.
     Телефонуйте, не будьте байдужими до якостi умов свого життя!