СПОЖИВАЧАМ
Електробезпека
Комунікації з ОСР
Запитання до ІКЦ
Повідомити кол-центр
Повідомити про порушення
Кабінет побутового споживача
Способи передачі показів(побут)
Кабінет юридичного споживача
Укладання договорів
Відключення електроенергії
Історія відключень
Нормативна база
Багатотарифний облік
Послуги комерційного обліку
Платні послуги
Якість надання послуг
АКЦІОНЕРАМ
Корпоративна інформація
Запитання
ТОВАРИСТВО
Інформація
Стимулююче регулювання
Розвиток системи розподілу
Відкриті обговорення
Інвестпрограма
Заходи
Тарифи
Вакансії
Надати резюме
Інтернет-провайдерам
ПРИЄДНАННЯ
ВІДЕОЛІТОПИС
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
© 2004-2022 Житомиробленерго
Погода
Погода у
Житомирі
вологість:
тиск:
вітер:
Погода у
Бердичеві
вологість:
тиск:
вітер:
Погода у
Коростені
вологість:
тиск:
вітер:
Погода у
Новограді-Волинському
вологість:
тиск:
вітер:
Якість надання послуг
Презентація щодо якості надання послуг
Порядок забезпечення стандартів якості послуг електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання
Інструкція про порядок надання звернень/скарг/претензій
Стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів
Процедура (порядок) подання та розгляду звернень/скарг/претензій споживачів
Форма звернення для скаржника
Заява про відшкодування збитків
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2021 рік
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2020 рік
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2019 рік