СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО































Особистий кабінет

© 2004-2023 Житомиробленерго





 

Якість надання послуг ОСР


Стандарти якості надання послуг ОСР та розміри компенсацій за їх недотримання

Презентація щодо якості надання послуг

Порядок забезпечення стандартів якості послуг електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання

Інструкція про порядок надання звернень/скарг/претензій

Стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів

Процедура (порядок) подання та розгляду звернень/скарг/претензій споживачів

Форма звернення для скаржника

Заява про відшкодування збитків

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за:

  • 2023 рік
  • 2022 рік
  • 2021 рік
  • 2020 рік
  • 2019 рік

  • Звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій за:

  • 2022 рік
  • 2021 рік
  •