СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО

































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні абоненти! Про планові та аварійні відключення Ви маєте можливість дізнатися на сторінці "Відключення електроенергії" або при виклику особового рахунку в кабінеті побутового споживача або в telegram та viber ботах. Для отримання повідомлень про відключення на електронну пошту додайте свій e-mail в кабінеті.  

Новини / 08.06.2016

Інформаційно-консультаційний центр ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» до Ваших послуг

Уже 15-й рік працює та обслуговує споживачів електричної енергії Житомирської області  Інформаційно-консультативний центр, а скорочено – ІКЦ.  Споживачі  мають змогу звернутися за консультацією, отримати роз’яснення з питань постачання електричної енергії та розрахунків за спожиту електричну енергію, отримати допомогу у розв’язанні супутніх питань, пов’язаних  з енергопостачанням.

Споживачі можуть звертатися до ІКЦ:

-  телефоном – 40-21-23, 40-21-27;

-  на особистому прийомі за адресою: м.Житомир, вул.Перемоги,10;

-  через офіційний сайт у пункті "Запитання" розділу "Споживачам".

Графік роботи без перерви на обід:

понеділок – четвер з 8-00-17-00;

п`ятниця - з 8-00-16-00;

субота, неділя – вихідний.

Основними завданнями  ІКЦ є :      інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних  документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики та порядку їх застосування, надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії , розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками, вжиття заходів щодо усунення структурними підрозділами Компанії недоліків при постачанні електричної енергії.

При  ІКЦ  цiлодобово працює телефон довiри (0412) 40-21-28 (анонімний), на який можна повідомити про факти позаоблiкового використання електричної енергiї або розкрадання елементiв електромереж та енергетичного обладнання.

З будь-яких питань щодо енергопостачання можна звертатися за цілодобовим телефоном  Кол-центру ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» (0412) 40-21-50.

Фахівці компанії  відреагують на кожне повідомлення.

Для зручності мешканців області та покращення обслуговування побутових споживачів електроенергії при ПАТ "ЕК"Житомиробленерго працюють інформаційно-консультаційні пункти, в яких абонети можуть отримати консультації з питань електрозабезпечення та розрахуватися за використану електроенергію.
Звертайтеся за такими адресами:

- Абоненти Житомирського міського РЕМ:
м. Житомир, вул. Перемоги, 10. Телефони:40-21-11, 40-21-12
- Абоненти Бердичівського  РЕМ:
м. Бердичів, пров. Будьоного, 9а (приміщення РП). Телефон: 5-24-69.
- Абоненти Брусилівського РЕМ:
смт. Брусилів, вул. 1-го Травня, 24 (у приміщенні "Ощадбанку").
- Абоненти Володарсько-Волинського РЕМ:
смт Нова Борова, вул. Калиніна, 44, т. 9-53-74
-Абоненти Ємільчинського РЕМ
смт. Ємільчине, вул.Леніна, 52, т. 4-34-53.
- Абоненти Зарічанського РЕМ (Житомирський р-н):
1. м. Житомир, вул. Перемоги, 10. Телефон: 40-21-15
2. м. Житомир, консультпункт на території автовокзалу (р-н Житнього ринку).
- Абоненти Коростенського РЕМ:
м. Коростень, вул. Табукашвілі, 3-А, т. 5-05-12 та 4-51-39.
- Абоненти Коростишівського РЕМ:
м. Коростишів, вул. Гагаріна, 2, т. 5-31-03 (у приміщенні "Ощадбанку").
м. Коростишів, вул. К. Лібнехта, 2, т. 5-05-87 (у приміщенні "Ощадбанку").
- Абоненти Новоград-Волинського РЕМ:
смт. Городниця, вул. Петровського, 8 (приміщення селищної ради).
- Абоненти Попільнянського РЕМ:
смт. Корнин, вул. Жовтневої революції, 26.
- Абоненти Романівського РЕМ:
смт. Миропіль, вул. Гагаріна, 1, т. 9-52-75.
- Абоненти Чуднівського РЕМ:
смт. Чуднів, вул. Леніна, 157 (приміщення ПП "Побутсервіс").