|
Підсумки роботи ІКЦ у I кварталі 2015 р.
За І квартал 2015 року до інформаційно-консультаційного центру надійшло 646 звернень із наступних питань:
- збутова робота – 599;
- технічні питання – 31;
- інші — 16;
з них:
- телефоном – 488;
- телефоном «довіри» - 11;
- на особистому прийомі – 92;
- електронною поштою – 48;
- поштою – 7.
Найбільше звернень надійшло із наступних питань:
1. Розрахунки за спожиту ел. енергію, застосування тарифів та надання пільг за спожиту ел. енергію для населення.
2. Звірка останнього показника та передача показів електролічильника.
3. Отримання рахунку, оплата за спожиту електроенергію, передача показів ел.лічильника Інтернетом.
4. Підключення до мережі РЕМ.
5. Установлення, ремонт або заміна приладів обліку та їх технічної перевірки і експертизи.
6. Перехід на розрахунки за тарифом диференційованим за періодами часу.
7. Переоформлення договору про користування електричною енергією або постачання електричної енергії при зміні власника.
|
|