СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО



































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні абоненти! Cвоєчасні розрахунки за використану електричну енергію - запорука надійної роботи електромереж. 

Новини / 23.03.2015

Житомиробленерго не рекомендує споживачам електричної енергії сплачувати рахунки в низці комерційних банків

               У зв’язку з банківською кризою комерційні установи обмежують і навіть згортають свою  роботу:  ліквідуються або їх управління переходить до тимчасових адміністрацій. Ознайомитися з переліком таких банків можна на сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Сьогодні їх уже близько 50-ти, у тому числі: ПАТ «Імексбанк», ПАТ «Кредитпромбанк», ПАТ «Омега Банк», АТ «Дельта Банк», ПАТ АКБ «Київ», ПАТ «Комерційний Банк «Стандарт», ПАТ «БГБанк», АТ «Єврогазбанк», ПАТ «КБ «Надра», ПАТ КБ «Інтербанк», ПАТ «Прайм-банк», АТ «Банк «Таврика», ПАТ «Легбанк»,  ПАТ «Енергобанк», ПАТ «Златобанк», ПАТ «ВБР», ПАТ «Меліор Банк», ПАТ «ВіЕйБі Банк» та інші.

                Через припинення операційної діяльності комерційних банків енергопостачальна компанія Житомиробленерго не отримує кошти за надані послуги від клієнтів,  які оплатили рахунки в цих фінустановах. Згідно зі ст.8 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» банки зобов’язані виконати доручення клієнта, що містяться в розрахунковому документі, протягом трьох операційних днів. Переклад вважається завершеним у момент зарахування оплати на рахунок одержувача. Всупереч чинному законодавству України зазначені банки так і не перерахували оплату від споживачів електричної енергії Житомирської області на рахунки ПАТ «ЕК «Житомиробленерго».

                Щоб уникнути повторення ситуації, при якій дисципліновані платники потрапляють до категорії боржників, компанія Житомиробленерго наполегливо просить клієнтів оплачувати рахунки за електроенергію в держбанках.

                 Проконтролювати нарахування по своєму особовому рахунку, а також надходження платежів за електроенергію кожен клієнт «Житомиробленерго»  може на сайті Товариства www.ztoe.com.ua за допомогою веб-сервісу «Ваш рахунок» або зателефонувавши до кол-центру Товариства за номером: (0412) 40-21-50. Це допоможе не допустити накопичення боргів і як результат –відключення електроенергії.