Аналіз роботи інформаційно-консультаційного центру за період з 01.01.14 року по 01.05.14
За період, що зазначено до ІКЦ Компанії надійшло 1374 звернення із наступних питань:
- збутова робота –613;
- робота технічного департаменту – 61;
- інші — 13, з них:
- телефоном – 314;
- телефоном «довіри» - 48;
- телефоном «гаряча лінія» - 187;
- на особистому прийомі – 98;
- електронною поштою –37;
- поштою – 3
Найбільше звернень надійшло із наступних питань:
- Розрахунки за спожиту ел. енергію, застосування тарифів та надання пільг за спожиту ел. енергію для населення.
- Надійність та якість електропостачання.
- Установлення, ремонт або заміна приладів обліку.
- Відновлення енергопостачання після відключення електроустановок споживача.
- Перехід на розрахунки за тарифом диференційованим за періодами часу.
- Переоформлення договору про користування електричною енергією або постачання електричної енергії при зміні власника.
- Отримання, узгодження та виконання технічних умов приєднання до електромереж нових або реконструйованих електроустановок.
- Проведення заміни приладів обліку ел. енергії в населення та їх технічної перевірки і експертизи.
|