СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО



































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні абоненти! Cвоєчасні розрахунки за використану електричну енергію - запорука надійної роботи електромереж. 

Новини / 07.04.2014

До уваги споживачів електричної енергії!

       ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» повідомляє, що з метою підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії міста Житомира і Житомирської області з 1 березня 2014 року розпочав роботу кол-центр ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». За телефоном 40-21-50 кожен споживач може отримати кваліфіковану консультацію з будь-яких питань щодо електропостачання.p>

      За адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 10 працює інформаційно-консультаційний центр ПАТ «ЕК «Житомиробленерго», де щоденно з 8 до 17 год. без перерви на обід надаються інформація та консультації заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії.

      Крім того, кожного останнього четверга місяця з 9 до 12 год. з участю регіональних представників Держенергонагляду та НКРЕ проводяться засідання комісії, де розглядаються та розв'язуються спірні ситуації між енергопостачальником і споживачами та готуються висновки з питань, які оскаржуються.

Телефони.: 40-21-23, 40-21-27, 40-21-28 – консультації споживачів області;

      Звертайтесь і отримуйте необхідну інформацію!