СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО



































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні абоненти! Про планові та аварійні відключення Ви маєте можливість дізнатися на сторінці "Відключення електроенергії" або при виклику особового рахунку в кабінеті побутового споживача або в telegram та viber ботах. Для отримання повідомлень про відключення на електронну пошту додайте свій e-mail в кабінеті.  

Новини / 29.09.2009

В Житомирському РЕМ запрацювала система моніторингу якості обслуговування абонентів.

Черговий крок назустріч споживачеві зробило ВАТ “ЕК”Житомиробленерго”. Згідно заходів щодо поліпшення роботи Житомирського РЕМ, на базі діючого інформаційного термінала службою інформаційних технологій розроблена та впроваджена система моніторингу якості обслуговування клієнтів найбільшого підрозділу компанії. Подібна система вже працює в абонентських відділах деяких енергопостачальних компаній, проте ця є більш досконалою та водночас простою в застосуванні. Оцінку визначають відвідувачі в залежності від власних вражень про роботу РЕМ у розділі “Ваша оцінка”, натиснувши відповідну кнопку на екрані інформаційного терміналу: «Відмінно», «Добре», «Задовільно» або «Незадовільно». Результати голосування завжди можна переглянути на моніторі термінала. Цим самим ВАТ “ЕК”Житомиробленерго” переконує клієнта, що його думка має значення та вплив на прийняття рішень щодо створення нових стандартів обслуговування споживачів. При нагоді запрошуємо абонентів оцінити роботу Житомирського РЕМ.