СПОЖИВАЧАМ
АКЦІОНЕРАМ
ТОВАРИСТВО





























© 2004-2020 Житомиробленерго









   
  Шановні абоненти! Cвоєчасні та в повному обсязі розрахунки за використану електричну енергію - запорука надійної роботи електромереж. 

Новини / 31.01.2020

Інформаційно -консультативний центр. Підсумки за рік.

Головною метою створення у 2002 році  ІКЦ було надання консультацій споживачам електричної енергії. Споживачі звертаються до ІКЦ телефоном, електронною поштою,  через анонімний телефон довіри, а також можуть прийти особисто за адресою :м.Житомир, вул.Перемоги,10.

За 2019 рік до ІКЦ надійшло 2833 звернень, біля третини з них ( 1006) становлять звернення стосовно розрахунків за спожиту електричну енергію. Друге питання за кількістю звернень - перерахунок наявних переплат на особових рахунках споживачів ОСР на особові рахунки споживачів постачальника універсальних послуг. Таких звернень у 2019 році було 394. Питання набуло актуальності через розділення АТ "Житомиробленерго" відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії", згідно з яким АТ "Житомиробленерго"  у 2019 році більше не виконувало функції постачальника електроенергії, тому виникла нагальна потреба перерахунку переплат споживачів, відповідно до їхніх звернень. Також споживачі зверталися щодо звірки показників, щодо отримання рахунків, щодо оплати за спожиту електроенергію, щодо передачі показів лічильника, отримання техумов на приєднання,  тощо. Цікавилися споживачі також щодо переходу розрахунків за тарифом, диференційованим за періодом часу тобто встановлення зонних лічильників. Низка питань стосовно лічильників: їх заміна, технічна перевірка, експертиза, установлення або зняття. Залишалося актуальним у 2019році питання про пільги та субсидії. Пильні громадяни телефонували до ІКЦ з повідомленнями про безоблікове споживання електричної енергії, АТ "Житомиробленерго" дякує цим людям! 

Інформаційно-консультаційний центр АТ «Житомиробленерго» працює  з 8 до 17 годин без перерви на обід , де щоденно  надаються інформація та консультації заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії. 

Споживачі можуть звертатися до ІКЦ:

-  телефоном – 40-21-27;

-  на особистому прийомі за адресою: м.Житомир, вул.Перемоги,10;

-  електронною поштою через Інтернет

Графік роботи без перерви на обід:

понеділок – четвер з 8-00-17-00;

п`ятниця - з 8-00-16-00;

субота, неділя – вихідний.

Для розгляду та розв’язанню спірних питань між компанією та споживачами електричної енергії області при інформаційно-консультаційному центрі працює комісія з участю регіональних представників Держенергонагляду та НКРЕКП.

Крім того, при  ІКЦ  цiлодобово працює телефон довiри (0412) 40-21-28 (анонімний), на який можна повідомити про факти позаоблiкового використання електричної енергiї або розкрадання елементiв електромереж та енергетичного обладнання.

Покази лічильника легко передати використовуючи мережу Інтернет за адресою: www.ztoe.com.ua  у розділі «Ваш рахунок» або за цілодобовими телефонами кол-центру Товариства: (0412)-55-92-82,  067-155-92-82, 095-655-92-82, 080-030-92-82.