СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО

































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні побутові споживачі! Скористайтесь будь-яким способом передачі показів електролічильників, що запропоновані на сайті Товариства.

Новини / 26.07.2019

Кол-центр надає консультації та реагує на звернення цілодобово

Враховуючи сучасні вимоги спілкування зі споживачами, Кол-центр АТ «Житомиробленерго» розпочав свою роботу з 01.03.14 року.

Основними завдання кол-центру є:

- надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі фахівців кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства).

- інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.

- надання абонентам інформації з питань якості електричної енергії, умов та режимів споживання, аварійних і планових відключень; порядку підключення нових абонентів; послуг, пов'язаних із розподілом електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, внесення показів лічильника, порядку оплати за надані послуги, тощо.

- розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.

- переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Компанії у разі необхідності детального тлумачення проблеми.

- проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.

Літо 2019 року видалося багатим на складні погодні умови, які спричиняли пошкодження ліній електропередачі, що в свою чергу також створює напругу на багатоканальній телефонній лінії. З моменту першого дзвінка до Кол-центру  щодо відсутності світла або якоїсь аварійної ситуації за певною адресою, інформація передається оператором кол-центру у відповідний РЕМ, де в свою чергу забезпечується оперативне реагування та організовується робота по відновленню електропередачі.

За перше півріччя Кол-центром АТ «Житомиробленерго» прийнято 157053 дзвінків. Враховуючи той факт, що перші місяці поточного року кол-центр переживав часи нехватки кадрів, велике навантаження лягло на плечі працюючих операторів, які до речі надають послуги цілодобово, при цьому існує велика кількість звернень телефоном щодо питань, які не є у компетенції АТ «Житомиробленерго».

Переважна кількість звернень до Колцентру – передача показів лічильника.  АТ «Житомиробленерго» звертає увагу споживачів електричної енергії, що компанія дбає про зручність та комфорт для кожного споживача, для цього розробляються шляхи  для покращення обслуговування. Кожен може обрати найзручніший. Передати покази лічильника можна кількома способами:

1. За допомогою мобільного додатку «Ваш рахунок», якій можна завантажити на свій мобільний;

2. Телефонуючи в Кол-центр за будь яким з цих номерів:

  • (0412) 55-92-82
  • 067 155-92-82
  • 080 030-92-82
  • 095 655-92-82

3. Звернутися до Сервісного центру АТ «Житомиробленерго», який розташований за адресою: м.Житомир, вул. Перемоги, 10.

Також до послуг споживачів електричної енергії інформаційно-консультативний центр.