СПОЖИВАЧАМ
АКЦІОНЕРАМ
ТОВАРИСТВО






























© 2004-2019 Житомиробленерго











   
  Шановні абоненти! Cвоєчасні та в повному обсязі розрахунки за використану електричну енергію - запорука надійного електропостачання. 

Новини / 21.11.2019

До ваших послуг ІКЦ Житомиробленерго

Два десятиліття працює та обслуговує споживачів електричної енергії Житомирської області  Інформаційно-консультативний центр, а скорочено – ІКЦ.  Увесь цей час споживачі  звертаються за консультацією, отримують роз’яснення з питань постачання електричної енергії та розрахунків за спожиту електричну енергію, отримують допомогу у розв’язанні супутніх питань, пов’язаних  з енергопостачанням.

До  ІКЦ можна звернутися::

-  телефоном – 40-21-23, 40-21-27;

-  прийти на  особистий прийом за адресою: м.Житомир, вул.Перемоги,10;

-  через офіційний сайт у пункті "Запитання" розділу "Споживачам".

Графік роботи без перерви на обід:

понеділок – четвер з 8-00-17-00;

п`ятниця - з 8-00-16-00;

субота, неділя – вихідний.

Основними завданнями  ІКЦ у 2018 було: інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних  документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики та порядку їх застосування, надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії, розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками, вжиття заходів щодо усунення структурними підрозділами Компанії недоліків при передачі електричної енергії.

При  ІКЦ  цiлодобово працює телефон довiри (0412) 40-21-28 (анонімний), на який можна повідомити про факти безоблiкового використання електричної енергiї або розкрадання елементiв електромереж та енергетичного обладнання.