СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО



































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні абоненти! Про планові та аварійні відключення Ви маєте можливість дізнатися на сторінці "Відключення електроенергії" або при виклику особового рахунку в кабінеті побутового споживача або в telegram та viber ботах. Для отримання повідомлень про відключення на електронну пошту додайте свій e-mail в кабінеті.  

Новини / 02.09.2010

Житомирський РЕМ повідомляє

Житомирський РЕМ повідомляє, що в м. Житомирі склалася досить складна ситуація в побутовому секторі споживання електричної енергії. Так станом на 01.09.2010 р. побутові абоненти міста мають борг з у сумі 5 млн.739 тис.грн., що негативно впливає на розрахунки компанії «Житомиробленерго» з державним підприємством «Енергоринок» та на отримання необхідних обсягів електричної енергії для постачання в область.
У зв’язку із цим Житомирський РЕМ вимушений застосовувати такі непопулярні заходи, як відключення абонентів, які своєчасно не сплачують за використану електроенергію. Кількість таких боржників щомісяця становить 400 - 600.
Відновлення постачання електричної енергії відбувається лише за умови повного погашення боргу та компенсації витрат на повторне підключення.
Шановні абоненти! Вчасні і повні розрахунки за використану електричну енергію згідно рахунків, що вам надходять, гарантують світло, тепло і затишок у ваших оселях.
У випадку відсутності рахунку у вашіх поштових скриньках, ви можете звернутися до району електричних мереж або в інформаційно — консультаційні пункти в м.Житомирі, отримати рахунок та розрахуватись на місці за використану електроенергію.
Після 1-2 числа кожного місяця ви маєте можливість самостійно отримати поточний рахунок або у будь-який час детальну довідку про розрахунки за останні 1-3 роки на цьому сайті.
Крім того, пропонуємо абонентам м. Житомира наприкінці кожного місяця повідомляти про фактичні показники електролічильників за телефоном 40-29-70 (цілодобово).