СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО

































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні абоненти! Про планові та аварійні відключення Ви маєте можливість дізнатися на сторінці "Відключення електроенергії" або при виклику особового рахунку в кабінеті побутового споживача або в telegram та viber ботах. Для отримання повідомлень про відключення на електронну пошту додайте свій e-mail в кабінеті.  

Новини / 19.06.2018

Відбулася зустріч з представниками НКРЕКП

18 червня за ініціативою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг відбулася зустріч представників Комісії у складі члена комісії НКРЕКП Формагея О.Л., директора департаменту ліцензійного контролю НКРЕКП Зеленюка Я.М., начальника управління ліцензування НКРЕКП Антонюка Ю.В. та завідувача сектору НКРЕКП у Житомирській області Поліщук Т.М. з працівниками Житомиробленерго. 
Представники НКРЕКП відвідали Сервісний центр АТ «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО», ознайомилися з роботою ІКЦ та Кол-центру. Підчас зустрічі житомирськими енергетиками піднімалися питання щодо затвердження інвестпрограми, питання стосовно приєднання до електричних мереж,  аудиту, а також важливі питання, пов’язані з переходом до функціонування в Україні  роздрібного ринку електричної енергії.
У свою чергу, представники НКРЕКП цікавилися тим, як в Житомиробленерго організована робота зі споживачами, які заходи вживаються у напрямку створення шляхів для покращення обслуговування. Було схвалено роботу ІКЦ, а також те, що Житомиробленерго впровадило  низку електронних сервісів, що значно спрощує взаємовідносини споживачів електроенергії з енергокомпанією, а це: сервіс для приєднання «Персональний кабінет», сервіс для побутових споживачів для передачі показів лічильника та отримання рахунку,  за допомогою смартфону «Мобільний додаток "Ваш рахунок"», та сервіс для документообігу з юридичними споживачами за допомогою електронного підпису. «Енергокомпанії мають бути орієнтованими на споживачів», - зазначив член НКРЕКП  Формагей О.Л. також додав, що НКРЕКП у свою чергу  буде впроваджувати електронний сервіс для покращення взаємовідносин з ліцензіатами». Як рекомендацію  для покращення наявних сервісів, Олександр Леонідович  Формагей зазначив: «Було б не погано, якби споживач, крім цифрових даних, ще  міг побачити споживання електричної енергії за кілька років у вигляді графіку й міг порівняти яким чином на споживання електроенергії  впливають ті чи інші заходи по енергоефективності, які споживач впроваджує».
У результаті продуктивного діалогу між енергокомпанією та регулятором, житомирськими енергетиками було порушено низку питань, які будуть додатково вивчені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та віднайдені шляхи для вирішення.