СПОЖИВАЧАМ
АКЦІОНЕРАМ
ТОВАРИСТВО























© 2004-2018 Житомиробленерго





   
 

Порядок оформлення актів при виявленні представниками електропостачальної організації порушень, допущених споживачем при користуванні електроенергією.

     На місці оформляється двосторонній акт порушень. Акт складається в двох примірниках на бланках установленої форми. Один примірник акту залишається у споживача, другий передається посадовій особі РЕМ, що відповідає за облік актів.
    Акт про порушення Правил побутовим споживачем складається в присутності власника (квартиронаймача), при його відсутності – іншої повнолітньої особи, яка користується електроенергією через той же лічильник, що і власник. У випадку відсутності у будинку повнолітньої особи, представник Компанії повинен запросити свідків або представників місцевих органів влади і скласти акт у їх присутності. Кількість свідків повинна бути не менше двох осіб. До акту заносяться прізвища свідків, адреси їх проживання. Акт підписують всі особи, у присутності яких він складався.
    Для визначення кількості електричної енергії, оплати або проведення перерахунку в акті вказуються основні наявні струмоприймачі незалежно від їх підключення до електромережі на час перевірки, а також загальна кількість штепсельних розеток. При цьому вказуються дані струмоприймачів (назва, потужність, кількість, загальна потужність). При використанні споживачем саморобних струмоприймачів необхідно для визначення їх потужності використовувати прилади вимірювання потужності або струму. При цьому, до акту додається розрахунок потужності саморобного струмоприймача.
    При виявленні явних пошкоджень лічильника або порушень Правил, що ведуть до заміни нормованої похибки показань лічильника в побутового споживача, представник Компанії повинен обов'язково в присутності споживача зняти лічильник, запакувати його в поліетиленовий пакет або мішок (разом із виявленими пристроями для крадіжки електроенергії), опломбувати його і передати споживачу для доставки на перевірку в обумовлений день і час у майстерню з ремонту електролічильників.
    Огляд електролічильника виконує комісія РЕМ. На лічильник, що довірений абоненту для доставки на перевірку, оформлюється розписка-повідомлення. Після зняття лічильника електроустановка споживача підключається до мережі, споживач користується електроенергією без обліку до встановлення нового лічильника, але не більше двох місяців, або відключається від електромереж.
    Споживання електроенергії за цей період визначається за середньодобовим споживанням попереднього або наступного розрахункового періоду після поновлення обліку за рішенням комісії РЕМ.
    Акт про порушення Правил юридичними особами – споживачами електроенергії складається в присутності особи, відповідальної за електрогосподарство, керівника підприємства, організації, установи (або його заступника). Акт підписується представником Компанії й особою, яка була присутня при складанні акту. Акт являється підставою для виписки додаткового рахунку на оплату вартості електроенергії, спожитої з порушенням Правил.
    Час використання струмоприймачів (крім освітлення) визначається, як правило, за тривалістю робочого дня для даного об'єкта або часу їх роботи згідно з технологічним процесом.
    Коєфіцієнт одночасності визначається й зазначається в акті при наявності кількох одиниць однотипного обладнання за аналізом технологічних карт або документів, що регламентують технологічне використання цього обладнання.
    При відсутності технологічних документів коєфіцієнт одночасності приймається рівним одиниці.
    У випадку виявлення самовільного підключення до електромереж струмоприймачів організації, яка не має довірених стосунків із Компанією, необхідно вказувати повну назву юридичної особи і банківські реквізити та відключати від електропостачання без попередження.
    В акті зазначаються додаткові дані про видачу припису на придбання та встановлення лічильника, впорядкування проводки, зміни схеми, зняття лічильника для проведення огляду.
    Акт, підписаний трьома представниками електропостачальної Компанії, вважається дійсним і в разі відмови від підпису особи, яка була присутня при його складанні. У цьому випадку в акті зазначається, що споживач від підпису відмовився. Особа, що склала акт, може запросити абонента на комісію, погодивши в акті час і дату прибуття.

Правильність оформлення акту та наявність схеми підключення безоблікового навантаження перевіряється особою, що відповідає за облік актів.