СПОЖИВАЧАМ
АКЦІОНЕРАМ
ТОВАРИСТВО































© 2004-2020 Житомиробленерго









   
  Шановні побутові споживачі! Скористайтесь послугою передачі показів електролічильників через інтернет, що працює у період з 20-го числа звітного місяця по 03-те число наступного за звітним.

Новини / 28.05.2020

Як побутовому споживачу передавати покази електролічильника через Інтернет

Передати покази можливо у період з 20-го числа звітного місяця по 03-те число наступного за звітним

Рекомендуємо здійснювати передачу показів не раніше, як за 2 дні до закінчення звітного місяця. 

1. Перейдить на сторінку "Передача показів лічильників(побут)" . Якщо в пам'яті  пристрою відсутній перелік Ваших особових рахунків,  вкажіть особовий рахунок. У полі "Особовий рахунок" звертайте увагу на формат діючих рахунків, у полі "Прізвище" вносити тільки прізвище, у разі наявності в прізвищі апострофа набирати '  (код з клавіатури без переключення мови: Alt 39). Після вводу натисніть "Продовжити". Якщо ідентифікація пройшла успішно, наступним кроком введіть фактичні покази лічильника на дату, що пропонується системой.

2. Передані покази по конкретному лічильнику  можливо самостійно виправити, якщо вони мають статус "Нові (чекають на обробку)" або "Відхилені".

3. Перевіряйте статус показів! У разі, якщо їх відхилено, введіть фактичні покази лічильника на дату, що пропонується системою. Це можно зробити по 03 число наступного за звітним місяця.

4. Якщо на протязі місяця  було замінено лічильник, то  розрахунок споживання за цей місяць буде проводитися виходячи з показів обох приладів обліку:
- по приладу обліку, що був знятий,  в період з  01-го числа по дату зняття згідно з актом; 
- обсяг спожитий з дати встановлення по  01-ше число наступного місяця буде розрахований виходячи з показів по новому лічильнику. 
Виходячи з вищевикладеного,  на 01-ше число наступного за звітним місяця необхідно передати фактичні покази нового встановленого приладу обліку.

5. Якщо відбулася зміна прізвища власника рахунку, потрібно, у разі наявності, в переліку особових рахунків вилучити рядок із попереднім прізвищем та ввести реквізити заново.

6. Якщо Ви помилково відправили невірні покази та їх статус змінився на "Оброблені", відправте покази через "Повідомити кол-центр".

Якщо Ви впевнені, що правильно вказали свої реквізити, але неможливо передати покази, повторить запит пізніше. Ймовірно виникли технічні проблеми.

Передача показів лічильників також можлива шляхом використання інтуітивно зрозумілого мобільного додатку "Ваш рахунок" .