СПОЖИВАЧАМ
АКЦІОНЕРАМ
ТОВАРИСТВО





























© 2004-2020 Житомиробленерго









   
  Шановні абоненти! Cвоєчасні та в повному обсязі розрахунки за використану електричну енергію - запорука надійної роботи електромереж. 

Новини / 26.02.2020

Підбито підсумки за 2019р.

25 лютого під головуванням Олексія Шекети  відбулася виробнича нарада по підведенню підсумків роботи  АТ“Житомиробленерго”  за 2019 рік, в якій прийняли участь, окрім керівницва управління Товариства, начальники РЕМ. Цього разу нараду провели в Черняхівському РЕМ.
Директори за напрямками діяльності Товариства обговорювали з начальниками РЕМ  низку важливих для підприємства питань, виконання доведених планів, завдань тощо.  Під час наради наголошувалося на важливості дотримання нормативів втрат електричної енергії, що являє собою стабільну і системну роботу не тільки у напрямку експлуатації ліній електропередачі у належному стані, але й виявлення фактів позаоблікового споживання електрики, тобто крадіжок,  а також вчасна заміна лічильників, у яких закінчився термін держповірки.  Особливу увагу було приділено питанням якості електричної енергії, стану охорони праці  та  заходам по запобіганню крадіжок обладнання. Зокрема представлено  нову систему сигналізації та миттєвого дистанційного оповіщування. Такі сигналізації вже розміщуються на енергооб’єктах області.
Традиційно визначилися з найкращими серед РЕМ, та тими, хто зайняв за результатами рейтингу останні місця за 12 місяців роботи: перше місце посів Коростенський РЕМ, друге – Зарічанський РЕМ, а третє – Олевський РЕМ. Серед аутсайдерів - Чуднівський- 20, Малинський - 21,  та Коростишівський - 22 місце. Серед чинників, які впливають на рейтинг є виконання реалізації розподілу електричної енергії, збір коштів, якість наданих послуг, стан охорони праці, дотримання нормативу ТВЕ тощо.
Також на нараді була присутня представниця страхової компанії, з якою уже майже рік співпрацює трудовий колектив Товариства. Начальники РЕМ мали змогу від імені своїх колег донести свої побажання щодо якості обслуговування працівників,  зосереджувалися також і на позитивних змінах.