СПОЖИВАЧАМ
АКЦІОНЕРАМ
ТОВАРИСТВО

































© 2004-2022 Житомиробленерго







 

Якість надання послуг


Презентація щодо якості надання послуг

Порядок забезпечення стандартів якості послуг електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання

Інструкція про порядок надання звернень/скарг/претензій

Стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів

Процедура (порядок) подання та розгляду звернень/скарг/претензій споживачів

Форма звернення для скаржника

Заява про відшкодування збитків

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2021 рік

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2020 рік

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2019 рік