СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО

































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні абоненти! Про планові та аварійні відключення Ви маєте можливість дізнатися на сторінці "Відключення електроенергії" або при виклику особового рахунку в кабінеті побутового споживача або в telegram та viber ботах. Для отримання повідомлень про відключення на електронну пошту додайте свій e-mail в кабінеті.  

Новини / 04.02.2020

Кол-центр Житомиробленерго до Ваших послуг

Кол-центр АТ "Житомиробленерго"  надає споживачам електричної енергії інформаційно-консультаційні послуги, абоненти можуть отримати інформацію в автоматичному режимі або у спілкуванні з оператором;

З липня 2019 р. Товариство впровадило багатоканальні номери мобільних операторів зв'язку для зручності споживачів : 0412-55-92-82, 0671559282, 0959559285, 0800309282. Варто відмітити, що всі розмови зі споживачами записуються;

За 2019 рік операторами Кол-центру прийнято 429319 дзвінків і 620 звернень електронною поштою. З них "левова" частина належить зверненням щодо передачі показів лічильнику - 280255, зверненнь щодо заборгованості за електричну енергію у минулому році було  більше 22тисяч та більше 82 тисяч дзвінків було через відсутність світла ( у 2019 році відбулося кілька стихійних явищ, під час яких відбувалися аварійні відключення у багатьох районах області), а також  споживачі зверталися з приводу якості електричної енергії,  у результаті перевірок часто густо вияснялося, що  причиною незадовільної якості були недобросовісні сусіди, які використовували потужне обладнання, а також внутрішньобудинкова проводка, до якої обленерго не має відношення. Надавалися працівниками кол-центру консультації з приводу роботи лічильників, їх заміни, експертизи, повірки, переходу на багатозонний облік, укладання та переукладання договорів та багато інших питань. Слід зазначити що до кол-центру телефонували, аби повідомити про крадіжки електричної енергії, таких звернень у минулому році було 50,  за що АТ "Житомиробленерго" дуже вдячне. Майже 10 тисяч звернень було з приводу постачання електроенергії, що з початку року не належить до компетенції АТ "Житомиробленерго" у зв'язку з Законом України " Про ринок електричної енергії". - Житомиробленерго тільки транспортує електроенергію. Прикро відмітити, але часто люди під час розмови всіляко ображають операторів Кол-центру, які сумлінно і чемно  намагаються допомогти абоненту у межах, які доступні оператору. Далі оператор скоординовує проблемне питання до фахівців, які у свою чергу, реагують і вирішують питання. Часом абонент не бажає у все це вникати і вимагає від дівчини - оператора негайно ввімкнути світло, або ще щось, використовуючи при цьому нецензурну лексику, що не є прийнятним. Житомиробленерго закликає до ввічливості і взаємоповаги!

Кол-центр АТ « Житомиробленерго» працює цілодобово та без вихідних. Звертаємо Вашу увагу, що окрім Кол-центру інші сучасні зручні засоби отримання або передачі інформації- передати покази лічильника: мобільний додаток "Ваш рахунок", за допомогою якого можна отримати рахунок до сплати; Також передати покази можна через сайт Товарситва: www.ztoe.com.ua. Для розвантаження кол-центру у період передачі показів лічильнику Товариство зазначає додаткові номери телефонів безпосередньо у РЕМ виключно для передачі показів лічильника, телефони за посиланням.