Фахівці Інформаційно-консультативного центру надали майже 3 тис.консультацій за рік.
За 2019 рік до інформаційно-консультаційного центру надійшло 2833 звернень із таких питань, як:
Розрахунки за електричну енергію, питання щодо електропередачі, питання щодо встановлення та заміни лічильників, надання інформації про пільги і субсидії тощо.
Найбільше звернень надійшло із наступних питань:
1. Розрахунки за спожиту ел. енергію, застосування тарифів та надання пільг за спожиту ел. енергію для населення -1006;
2. Звірка останнього показника та передача показів електролічильника-431;
3.Щодо отримання рахунків та передачу показів лічильника через Інтернет- 274;
4. Перерахунок наявних переплат - 394;
5. Щодо надання інформації про порядок та форму оплати за електроенергію - 58 звернень.
За 2019 рік проведено 21 засідання з участю представників НКРЕКП та Держенергонагляду у Житомирській області, на яких розглянуто 41 спірне питання.
З них вирішено на користь:
- заявника – 18;
- компанії -23.
|